Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25036
Название: Стратегія маркетингу під час пандемії
Авторы: Лазоренко, Т. В.
Захаров, Н. В.
Фалько, М. О.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Лазоренко Т. В., Захаров Н. В., Фалько М. О. Стратегія маркетингу під час пандемії. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 139-142.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25036
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-48.pdf202.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.