Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25036
Title: Стратегія маркетингу під час пандемії
Authors: Лазоренко, Т. В.
Захаров, Н. В.
Фалько, М. О.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Лазоренко Т. В., Захаров Н. В., Фалько М. О. Стратегія маркетингу під час пандемії. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 139-142.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25036
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-48.pdf202.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.