Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24569
Назва: Міжнародний маркетинг
Автори: Тарасов, Ігор Юрійович
Ключові слова: міжнародний маркетинг;реклама;маркетингова політика;паблік рилейшнз
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Міжнародний маркетинг: методичні вказівки до самостійного вивчення курсу для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 073 "Менеджмент"; уклад. І. Ю.Тарасов; Харківський держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2016. 35 с.
Короткий огляд (реферат): Метою вивчення дисципліни "Міжнародний маркетинг" є оволодіння теоретичними знаннями з проблем міжнародного маркетингу, методами проведення досліджень закордонних ринків, розробки комплексу маркетингу підприємства, спрямованого на зовнішні ринки, набуття практичних навичок щодо їх використання в процесі здійснення маркетингової діяльності на підприємстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24569
Розташовується у зібраннях:Методичні вказівки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MV_Mizhnarodnyy marketynh_16.pdf797.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.