Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24569
Название: Міжнародний маркетинг
Авторы: Тарасов, Ігор Юрійович
Ключевые слова: міжнародний маркетинг;реклама;маркетингова політика;паблік рилейшнз
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Міжнародний маркетинг: методичні вказівки до самостійного вивчення курсу для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 073 "Менеджмент"; уклад. І. Ю.Тарасов; Харківський держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2016. 35 с.
Краткий осмотр (реферат): Метою вивчення дисципліни "Міжнародний маркетинг" є оволодіння теоретичними знаннями з проблем міжнародного маркетингу, методами проведення досліджень закордонних ринків, розробки комплексу маркетингу підприємства, спрямованого на зовнішні ринки, набуття практичних навичок щодо їх використання в процесі здійснення маркетингової діяльності на підприємстві.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24569
Располагается в коллекциях:Методичні вказівки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
MV_Mizhnarodnyy marketynh_16.pdf797.36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.