Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасов, Ігор Юрійович-
dc.date.accessioned2023-02-28T19:21:01Z-
dc.date.available2023-02-28T19:21:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМіжнародний маркетинг: методичні вказівки до самостійного вивчення курсу для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 073 "Менеджмент"; уклад. І. Ю.Тарасов; Харківський держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2016. 35 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24569-
dc.description.abstractМетою вивчення дисципліни "Міжнародний маркетинг" є оволодіння теоретичними знаннями з проблем міжнародного маркетингу, методами проведення досліджень закордонних ринків, розробки комплексу маркетингу підприємства, спрямованого на зовнішні ринки, набуття практичних навичок щодо їх використання в процесі здійснення маркетингової діяльності на підприємстві.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectпаблік рилейшнзuk_UA
dc.titleМіжнародний маркетингuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Методичні вказівки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MV_Mizhnarodnyy marketynh_16.pdf797.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.