Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24569
Title: Міжнародний маркетинг
Authors: Тарасов, Ігор Юрійович
Keywords: міжнародний маркетинг;реклама;маркетингова політика;паблік рилейшнз
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Міжнародний маркетинг: методичні вказівки до самостійного вивчення курсу для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 073 "Менеджмент"; уклад. І. Ю.Тарасов; Харківський держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2016. 35 с.
Abstract: Метою вивчення дисципліни "Міжнародний маркетинг" є оволодіння теоретичними знаннями з проблем міжнародного маркетингу, методами проведення досліджень закордонних ринків, розробки комплексу маркетингу підприємства, спрямованого на зовнішні ринки, набуття практичних навичок щодо їх використання в процесі здійснення маркетингової діяльності на підприємстві.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24569
Appears in Collections:Методичні вказівки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MV_Mizhnarodnyy marketynh_16.pdf797.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.