Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24018
Название: Importance of communication in advertising business
Другие названия: Важливість спілкування в рекламному бізнесі
Авторы: Притула, Л. П.
Научный руководитель: Удовенко, І. В.
Подворна, Л. А.
Дата публикации: 8-апр-2021
Издательство: Харків : ХДУХТ
Библиографическое описание: Притула Л. П. Importance of communication in advertising business (Важливість спілкування в рекламному бізнесі). Наук. кер. І. В. Удовенко, Л. А. Подворна. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 259
Серия/номер: Іноземна мова в оволодінні фахом: підсекція англійської мови підсекція німецької та французької мов;Секція 15
Краткий осмотр (реферат): Реклама – мова ринку, за допомогою якої бізнес спілкується з потенційними клієнтами. Щоб бізнес був прибутковим, важливо знати особливості цієї мови.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24018
Располагается в коллекциях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tk2_08.04.21-259.pdf130.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.