Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24018
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorУдовенко, І. В.-
dc.contributor.advisorПодворна, Л. А.-
dc.contributor.authorПритула, Л. П.-
dc.date.accessioned2023-02-24T10:57:15Z-
dc.date.available2023-02-24T10:57:15Z-
dc.date.issued2021-04-08-
dc.identifier.citationПритула Л. П. Importance of communication in advertising business (Важливість спілкування в рекламному бізнесі). Наук. кер. І. В. Удовенко, Л. А. Подворна. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 259uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24018-
dc.description.abstractРеклама – мова ринку, за допомогою якої бізнес спілкується з потенційними клієнтами. Щоб бізнес був прибутковим, важливо знати особливості цієї мови.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІноземна мова в оволодінні фахом: підсекція англійської мови підсекція німецької та французької мов;Секція 15-
dc.titleImportance of communication in advertising businessuk_UA
dc.title.alternativeВажливість спілкування в рекламному бізнесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tk2_08.04.21-259.pdf130.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.