Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24018
Назва: Importance of communication in advertising business
Інші назви: Важливість спілкування в рекламному бізнесі
Автори: Притула, Л. П.
Науковий керівник : Удовенко, І. В.
Подворна, Л. А.
Дата публікації: 8-кві-2021
Видавництво: Харків : ХДУХТ
Бібліографічний опис: Притула Л. П. Importance of communication in advertising business (Важливість спілкування в рекламному бізнесі). Наук. кер. І. В. Удовенко, Л. А. Подворна. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 259
Серія/номер: Іноземна мова в оволодінні фахом: підсекція англійської мови підсекція німецької та французької мов;Секція 15
Короткий огляд (реферат): Реклама – мова ринку, за допомогою якої бізнес спілкується з потенційними клієнтами. Щоб бізнес був прибутковим, важливо знати особливості цієї мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24018
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tk2_08.04.21-259.pdf130.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.