Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24018
Title: Importance of communication in advertising business
Other Titles: Важливість спілкування в рекламному бізнесі
Authors: Притула, Л. П.
metadata.dc.contributor.advisor: Удовенко, І. В.
Подворна, Л. А.
Issue Date: 8-Apr-2021
Publisher: Харків : ХДУХТ
Citation: Притула Л. П. Importance of communication in advertising business (Важливість спілкування в рекламному бізнесі). Наук. кер. І. В. Удовенко, Л. А. Подворна. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 259
Series/Report no.: Іноземна мова в оволодінні фахом: підсекція англійської мови підсекція німецької та французької мов;Секція 15
Abstract: Реклама – мова ринку, за допомогою якої бізнес спілкується з потенційними клієнтами. Щоб бізнес був прибутковим, важливо знати особливості цієї мови.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24018
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tk2_08.04.21-259.pdf130.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.