Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23045
Назва: Теоретичний базис маркетингового аналізу конкурентоспроможності підприємства
Автори: Такшин, П. І.
Науковий керівник : Чміль, Г. Л.
Дата публікації: 8-кві-2021
Видавництво: Харків : ХДУХТ
Бібліографічний опис: Такшин П. І. Теоретичний базис маркетингового аналізу конкурентоспроможності підприємства. Наук. кер. Г. Л. Чміль. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 69
Серія/номер: Пріоритети розвитку сучасних ринків: економіко-теоретичні, маркетингові та міжнародні аспекти;Секція 12
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23045
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tk2_08.04.21-69.pdf96.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.