Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23045
Название: Теоретичний базис маркетингового аналізу конкурентоспроможності підприємства
Авторы: Такшин, П. І.
Научный руководитель: Чміль, Г. Л.
Дата публикации: 8-апр-2021
Издательство: Харків : ХДУХТ
Библиографическое описание: Такшин П. І. Теоретичний базис маркетингового аналізу конкурентоспроможності підприємства. Наук. кер. Г. Л. Чміль. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 69
Серия/номер: Пріоритети розвитку сучасних ринків: економіко-теоретичні, маркетингові та міжнародні аспекти;Секція 12
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23045
Располагается в коллекциях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tk2_08.04.21-69.pdf96.03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.