Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23045
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЧміль, Г. Л.-
dc.contributor.authorТакшин, П. І.-
dc.date.accessioned2023-02-16T13:08:22Z-
dc.date.available2023-02-16T13:08:22Z-
dc.date.issued2021-04-08-
dc.identifier.citationТакшин П. І. Теоретичний базис маркетингового аналізу конкурентоспроможності підприємства. Наук. кер. Г. Л. Чміль. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 69uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23045-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПріоритети розвитку сучасних ринків: економіко-теоретичні, маркетингові та міжнародні аспекти;Секція 12-
dc.titleТеоретичний базис маркетингового аналізу конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tk2_08.04.21-69.pdf96.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.