Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23045
Title: Теоретичний базис маркетингового аналізу конкурентоспроможності підприємства
Authors: Такшин, П. І.
metadata.dc.contributor.advisor: Чміль, Г. Л.
Issue Date: 8-Apr-2021
Publisher: Харків : ХДУХТ
Citation: Такшин П. І. Теоретичний базис маркетингового аналізу конкурентоспроможності підприємства. Наук. кер. Г. Л. Чміль. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 69
Series/Report no.: Пріоритети розвитку сучасних ринків: економіко-теоретичні, маркетингові та міжнародні аспекти;Секція 12
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23045
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tk2_08.04.21-69.pdf96.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.