Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22353
Назва: Доцільність застосування маркетингових комунікацій у рекреаційно-туристичній сфері
Автори: Кривошеєва, Н.М.
Кривошеєва, С.М.
Ключові слова: маркетингові комунікації;рекреаційно-туристична сфера;marketing communications;recreational and tourist sphere;маркетинговые коммуникации;рекреационно-туристическая сфера
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Кривошеєва Н. М., Кривошеєва С. М. Доцільність застосування маркетингових комунікацій у рекреаційно-туристичній сфері. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 640-645.
Короткий огляд (реферат): Досліджено проблему формування ефективної системи маркетингових комунікацій у рекреаційно-туристичній сфері. Запропоновано застосовувати змішані стратегії у просуванні послуг.
The problem of formation of system marketing communications to rekreation and tourist area is investigated. It is offered to apply the mixed strategy in advancement of services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22353
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_1_90.pdf158.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.