Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22353
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривошеєва, Н.М.-
dc.contributor.authorКривошеєва, С.М.-
dc.date.accessioned2023-02-09T21:40:20Z-
dc.date.available2023-02-09T21:40:20Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКривошеєва Н. М., Кривошеєва С. М. Доцільність застосування маркетингових комунікацій у рекреаційно-туристичній сфері. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 640-645.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22353-
dc.description.abstractДосліджено проблему формування ефективної системи маркетингових комунікацій у рекреаційно-туристичній сфері. Запропоновано застосовувати змішані стратегії у просуванні послуг.uk_UA
dc.description.abstractThe problem of formation of system marketing communications to rekreation and tourist area is investigated. It is offered to apply the mixed strategy in advancement of services.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectрекреаційно-туристична сфераuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectrecreational and tourist sphereuk_UA
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk_UA
dc.subjectрекреационно-туристическая сфераuk_UA
dc.titleДоцільність застосування маркетингових комунікацій у рекреаційно-туристичній сферіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_90.pdf158.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.