Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22353
Название: Доцільність застосування маркетингових комунікацій у рекреаційно-туристичній сфері
Авторы: Кривошеєва, Н.М.
Кривошеєва, С.М.
Ключевые слова: маркетингові комунікації;рекреаційно-туристична сфера;marketing communications;recreational and tourist sphere;маркетинговые коммуникации;рекреационно-туристическая сфера
Дата публикации: 2010
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Кривошеєва Н. М., Кривошеєва С. М. Доцільність застосування маркетингових комунікацій у рекреаційно-туристичній сфері. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 640-645.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено проблему формування ефективної системи маркетингових комунікацій у рекреаційно-туристичній сфері. Запропоновано застосовувати змішані стратегії у просуванні послуг.
The problem of formation of system marketing communications to rekreation and tourist area is investigated. It is offered to apply the mixed strategy in advancement of services.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22353
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (11)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2010_1_90.pdf158.33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.