Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22353
Title: Доцільність застосування маркетингових комунікацій у рекреаційно-туристичній сфері
Authors: Кривошеєва, Н.М.
Кривошеєва, С.М.
Keywords: маркетингові комунікації;рекреаційно-туристична сфера;marketing communications;recreational and tourist sphere;маркетинговые коммуникации;рекреационно-туристическая сфера
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Кривошеєва Н. М., Кривошеєва С. М. Доцільність застосування маркетингових комунікацій у рекреаційно-туристичній сфері. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 640-645.
Abstract: Досліджено проблему формування ефективної системи маркетингових комунікацій у рекреаційно-туристичній сфері. Запропоновано застосовувати змішані стратегії у просуванні послуг.
The problem of formation of system marketing communications to rekreation and tourist area is investigated. It is offered to apply the mixed strategy in advancement of services.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22353
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_90.pdf158.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.