Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22343
Название: Інноваційні методи стимулювання попиту на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу
Другие названия: Innovative methods of demand stimulation in hotel and restaurant business enterprises
Авторы: Сокур, Маргарита Бесланівна
Научный руководитель: Калєнік, К. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет
Кафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи
Ключевые слова: інновація;попит;готель;маркетингова діяльність;аромамаркетинг;послуга;готельно-ресторанне господарство;прогнозування;ефективність;innovation;demnd;hotel;marketing activities;aromamarketing;service;hotel and restaurant business;forecasting;forecasting, effectiveness
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Сокур М. Б. Інноваційні методи стимулювання попиту на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. К. В. Калєнік; Харків; ДБТУ. 2022. 76 с.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто теоретичні аспекти маркетингової діяльності в готельному бізнесі, визначено сутність поняття «попит» та «пропозиція» та їх основні детермінанти, розглянуто готельний продукт як основну складову готельного підприємства. Обґрунтовано актуальність обраної теми. Проведено науково аналітичний огляд інформаційних джерел та нормативно-правового матеріалу за темою. Досліджено діяльність функціонуючого підприємства готельного господарства у м. Харків. Надано рекомендації щодо вибору інноваційного методу стимулювання попиту на готельні послуги, запропоновано заходи щодо впровадження методу стимулювання попиту. Розраховано економічну ефективність від розробки та впровадження аромамаркетингу, як інноваційного методу стимулювання попиту на готельні послуги.
Theoretical aspects of marketing activities in hotel business were reviewed, the essence of "demand" and "supply" definitions and their basic determinants were determined, the hotel product was reviewed as the main component of hotel enterprise. Relevance of the chosen topic was justified. A scientific and analytical review of information sources and regulative materials on the topic is conducted. Activities of a running hotel business enterprise in Kharkiv was researched. Recommendations on choosing the innovative method of stimulating demand for hotel services were given, measures to implementing the demand stimulating method were proposed. Economic effectiveness from developing and implementing an aromamarketіng as an innovative method of stimulating demand for hotel services was calculate.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22343
Располагается в коллекциях:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Diplom_Sokur.pdf
  Restricted Access
5.67 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии
an_Sokur.pdf
  Restricted Access
96.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.