Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22343
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКалєнік, К. В.-
dc.contributor.authorСокур, Маргарита Бесланівна-
dc.date.accessioned2023-02-09T20:34:25Z-
dc.date.available2023-02-09T20:34:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСокур М. Б. Інноваційні методи стимулювання попиту на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. К. В. Калєнік; Харків; ДБТУ. 2022. 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22343-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні аспекти маркетингової діяльності в готельному бізнесі, визначено сутність поняття «попит» та «пропозиція» та їх основні детермінанти, розглянуто готельний продукт як основну складову готельного підприємства. Обґрунтовано актуальність обраної теми. Проведено науково аналітичний огляд інформаційних джерел та нормативно-правового матеріалу за темою. Досліджено діяльність функціонуючого підприємства готельного господарства у м. Харків. Надано рекомендації щодо вибору інноваційного методу стимулювання попиту на готельні послуги, запропоновано заходи щодо впровадження методу стимулювання попиту. Розраховано економічну ефективність від розробки та впровадження аромамаркетингу, як інноваційного методу стимулювання попиту на готельні послуги.uk_UA
dc.description.abstractTheoretical aspects of marketing activities in hotel business were reviewed, the essence of "demand" and "supply" definitions and their basic determinants were determined, the hotel product was reviewed as the main component of hotel enterprise. Relevance of the chosen topic was justified. A scientific and analytical review of information sources and regulative materials on the topic is conducted. Activities of a running hotel business enterprise in Kharkiv was researched. Recommendations on choosing the innovative method of stimulating demand for hotel services were given, measures to implementing the demand stimulating method were proposed. Economic effectiveness from developing and implementing an aromamarketіng as an innovative method of stimulating demand for hotel services was calculate.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectготельuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectаромамаркетингuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectdemnduk_UA
dc.subjecthoteluk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectaromamarketinguk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjecthotel and restaurant businessuk_UA
dc.subjectforecastinguk_UA
dc.subjectforecasting, effectivenessuk_UA
dc.titleІнноваційні методи стимулювання попиту на підприємствах готельно-ресторанного бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeInnovative methods of demand stimulation in hotel and restaurant business enterprisesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет-
dc.contributor.affiliationКафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи-
Appears in Collections:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom_Sokur.pdf
  Restricted Access
5.67 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
an_Sokur.pdf
  Restricted Access
96.78 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.