Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22343
Title: | Інноваційні методи стимулювання попиту на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу |
Other Titles: | Innovative methods of demand stimulation in hotel and restaurant business enterprises |
Authors: | Сокур, Маргарита Бесланівна |
metadata.dc.contributor.advisor: | Калєнік, К. В. |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи |
Keywords: | інновація;попит;готель;маркетингова діяльність;аромамаркетинг;послуга;готельно-ресторанне господарство;прогнозування;ефективність;innovation;demnd;hotel;marketing activities;aromamarketing;service;hotel and restaurant business;forecasting;forecasting, effectiveness |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Харків: ДБТУ |
Citation: | Сокур М. Б. Інноваційні методи стимулювання попиту на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. К. В. Калєнік; Харків; ДБТУ. 2022. 76 с. |
Abstract: | Розглянуто теоретичні аспекти маркетингової діяльності в готельному
бізнесі, визначено сутність поняття «попит» та «пропозиція» та їх основні
детермінанти, розглянуто готельний продукт як основну складову готельного
підприємства. Обґрунтовано актуальність обраної теми. Проведено науково аналітичний огляд інформаційних джерел та нормативно-правового матеріалу за
темою. Досліджено діяльність функціонуючого підприємства готельного
господарства у м. Харків. Надано рекомендації щодо вибору інноваційного
методу стимулювання попиту на готельні послуги, запропоновано заходи щодо
впровадження методу стимулювання попиту. Розраховано економічну
ефективність від розробки та впровадження аромамаркетингу, як інноваційного
методу стимулювання попиту на готельні послуги. Theoretical aspects of marketing activities in hotel business were reviewed, the essence of "demand" and "supply" definitions and their basic determinants were determined, the hotel product was reviewed as the main component of hotel enterprise. Relevance of the chosen topic was justified. A scientific and analytical review of information sources and regulative materials on the topic is conducted. Activities of a running hotel business enterprise in Kharkiv was researched. Recommendations on choosing the innovative method of stimulating demand for hotel services were given, measures to implementing the demand stimulating method were proposed. Economic effectiveness from developing and implementing an aromamarketіng as an innovative method of stimulating demand for hotel services was calculate. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22343 |
Appears in Collections: | 241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Diplom_Sokur.pdf Restricted Access | 5.67 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
an_Sokur.pdf Restricted Access | 96.78 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.