Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22339
Название: Інноваційні рішення підвищення конкурентоспроможності закладів гостинності
Другие названия: Innovative solutions to increase the competitiveness of hospitality establishments
Авторы: Шевченко, Владислав Андрійович
Научный руководитель: Одарченко, М. С.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет
Кафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи
Ключевые слова: інновація;конкурентоспроможність;послуга;готельний бізнес;конкурентна перевага конкуренція
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Шевченко В. А. Інноваційні рішення підвищення конкурентоспроможності закладів гостинності: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. М. С. Одарченко; Харків; ДБТУ. 2022. 85 с.
Краткий осмотр (реферат): Теоретичне та практичне значення одержаних результатів роботи визначається можливістю використання її результатів з підвищення конкурентоспроможності готельного підприємства. За результатами досліджень внутрішнього і зовнішнього середовища для проектування готелю була обрана земельна ділянка в Полтавської області у м. Горішні Плавні. На основі аналізу конкурентного середовища була обґрунтована інноваційна концепція готелю. Екологічну концепцію готелю планується втілювати на всіх етапах проектування, розпочинаючи від вибору місця розташування готельного комплексу, та закінчуючи матеріалами, які будуть використані в побудуванні готелю, обладнанням та устаткуванням, меблями що в ньому будуть встановлені, послугами, що будуть надаватися, а також сировиною, що буде використовуватися для приготування страв у ресторані. Також, екологічну концепцію готелю буде підкреслювати дизайнерський стиль готелю. Для еко – готелю 4* були запропоновані наступні інноваційні послуги: екскурсія на домашню ферму з подальшою дегустацією екологічно чистої продукції, наявність «гастрономічної лавки» з продукцією власного виробництва працетерапія, прогулянки на конях, рибалка, прогулянка на човні або катамарані. Також, до інновацій, що будуть впроваджені в еко – готелі, відноситься вертикальний сад в зоні очікування в головному корпусі. Слід зазначити, що еко – готель 4* має передумови для підвищення конкурентоспроможності готельних послуг за рахунок: - великого спектру пропозицій та додаткових послуг, високої якості надаваних послуг; - доступності природних ресурсів; - турботи готелю про споживача (його вигоди, здоров'я, комфорт); - турбота готелю про захист навколишнього середовища; - висококваліфікованих кадрів
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22339
Располагается в коллекциях:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Diplom_Shevchenko.pdf
  Restricted Access
1.36 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии
an_Shevchenko_V.pdf
  Restricted Access
374.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.