Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22339
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorОдарченко, М. С.-
dc.contributor.authorШевченко, Владислав Андрійович-
dc.date.accessioned2023-02-09T19:24:03Z-
dc.date.available2023-02-09T19:24:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШевченко В. А. Інноваційні рішення підвищення конкурентоспроможності закладів гостинності: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. М. С. Одарченко; Харків; ДБТУ. 2022. 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22339-
dc.description.abstractТеоретичне та практичне значення одержаних результатів роботи визначається можливістю використання її результатів з підвищення конкурентоспроможності готельного підприємства. За результатами досліджень внутрішнього і зовнішнього середовища для проектування готелю була обрана земельна ділянка в Полтавської області у м. Горішні Плавні. На основі аналізу конкурентного середовища була обґрунтована інноваційна концепція готелю. Екологічну концепцію готелю планується втілювати на всіх етапах проектування, розпочинаючи від вибору місця розташування готельного комплексу, та закінчуючи матеріалами, які будуть використані в побудуванні готелю, обладнанням та устаткуванням, меблями що в ньому будуть встановлені, послугами, що будуть надаватися, а також сировиною, що буде використовуватися для приготування страв у ресторані. Також, екологічну концепцію готелю буде підкреслювати дизайнерський стиль готелю. Для еко – готелю 4* були запропоновані наступні інноваційні послуги: екскурсія на домашню ферму з подальшою дегустацією екологічно чистої продукції, наявність «гастрономічної лавки» з продукцією власного виробництва працетерапія, прогулянки на конях, рибалка, прогулянка на човні або катамарані. Також, до інновацій, що будуть впроваджені в еко – готелі, відноситься вертикальний сад в зоні очікування в головному корпусі. Слід зазначити, що еко – готель 4* має передумови для підвищення конкурентоспроможності готельних послуг за рахунок: - великого спектру пропозицій та додаткових послуг, високої якості надаваних послуг; - доступності природних ресурсів; - турботи готелю про споживача (його вигоди, здоров'я, комфорт); - турбота готелю про захист навколишнього середовища; - висококваліфікованих кадрівuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectконкурентна перевага конкуренціяuk_UA
dc.titleІнноваційні рішення підвищення конкурентоспроможності закладів гостинностіuk_UA
dc.title.alternativeInnovative solutions to increase the competitiveness of hospitality establishmentsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи-
Appears in Collections:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom_Shevchenko.pdf
  Restricted Access
1.36 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
an_Shevchenko_V.pdf
  Restricted Access
374.93 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.