Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22339
Title: Інноваційні рішення підвищення конкурентоспроможності закладів гостинності
Other Titles: Innovative solutions to increase the competitiveness of hospitality establishments
Authors: Шевченко, Владислав Андрійович
metadata.dc.contributor.advisor: Одарченко, М. С.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи
Keywords: інновація;конкурентоспроможність;послуга;готельний бізнес;конкурентна перевага конкуренція
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Шевченко В. А. Інноваційні рішення підвищення конкурентоспроможності закладів гостинності: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. М. С. Одарченко; Харків; ДБТУ. 2022. 85 с.
Abstract: Теоретичне та практичне значення одержаних результатів роботи визначається можливістю використання її результатів з підвищення конкурентоспроможності готельного підприємства. За результатами досліджень внутрішнього і зовнішнього середовища для проектування готелю була обрана земельна ділянка в Полтавської області у м. Горішні Плавні. На основі аналізу конкурентного середовища була обґрунтована інноваційна концепція готелю. Екологічну концепцію готелю планується втілювати на всіх етапах проектування, розпочинаючи від вибору місця розташування готельного комплексу, та закінчуючи матеріалами, які будуть використані в побудуванні готелю, обладнанням та устаткуванням, меблями що в ньому будуть встановлені, послугами, що будуть надаватися, а також сировиною, що буде використовуватися для приготування страв у ресторані. Також, екологічну концепцію готелю буде підкреслювати дизайнерський стиль готелю. Для еко – готелю 4* були запропоновані наступні інноваційні послуги: екскурсія на домашню ферму з подальшою дегустацією екологічно чистої продукції, наявність «гастрономічної лавки» з продукцією власного виробництва працетерапія, прогулянки на конях, рибалка, прогулянка на човні або катамарані. Також, до інновацій, що будуть впроваджені в еко – готелі, відноситься вертикальний сад в зоні очікування в головному корпусі. Слід зазначити, що еко – готель 4* має передумови для підвищення конкурентоспроможності готельних послуг за рахунок: - великого спектру пропозицій та додаткових послуг, високої якості надаваних послуг; - доступності природних ресурсів; - турботи готелю про споживача (його вигоди, здоров'я, комфорт); - турбота готелю про захист навколишнього середовища; - висококваліфікованих кадрів
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22339
Appears in Collections:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom_Shevchenko.pdf
  Restricted Access
1.36 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
an_Shevchenko_V.pdf
  Restricted Access
374.93 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.