Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22335
Назва: Вдосконалення системи управління якістю обслуговування і задоволеності клієнтів в індустрії гостинності
Автори: Котова, Маргарита Сергіївна
Науковий керівник : Сорокіна, С. В.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи
Ключові слова: індустрія гостинності;система управління якістю;обслуговування і задоволеність споживачів;якість послуг;підвищення якості готельних послуг
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Котова М. С. Вдосконалення системи управління якістю обслуговування і задоволеності клієнтів в індустрії гостинності: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. С. В. Сорокіна; Харків; ДБТУ. 2022. 119 с.
Короткий огляд (реферат): В даний час ключовий успіх конкурентного ринку залежить від надання високої якості обслуговування, що призведе до підвищення рівня задоволеності клієнтів. Тому оцінка клієнтами якості послуг в готельній індустрії дуже важлива для розвитку бізнесу. Готелі повинні надавати конкурентоспроможні послуги, щоб задовольнити своїх клієнтів і завоювати лояльність клієнтів. Якість обслуговування в готельній галузі концентрується на задоволенні якісних потреб гостей. Якість обслуговування враховує судження гостя щодо загальної переваги та досконалості. Багато вчених довели сильну кореляцію між якістю послуг і задоволеністю гостей. Протягом десятиліть, згідно з багатьма дослідженнями індустрії гостинності, були представлені дві значущі галузі, які полягають в обслуговуванні та задоволенні клієнтів. Задоволення гостей є найкращим відображенням майбутнього прибутку готелю. Питанням дослідження якості в індустрії гостинності, розвитку готельного господарства присвячено праці як іноземних - J. Walker, L. Berry, G. Lockyer, A. Ostrom, A. Emam, H. Min, так й вітчизняних науковців – Роглєв Х., Мунін Г., Мальська М., Грабовенська С., Бабанчикова О. та ін. Незважаючи на вагомі теоретичні здобутки та отримані практичні результати досліджень, низка аспектів системи управління якістю обслуговування і задоволеності клієнтів на підприємствах готельного господарства потребують подальшого удосконалення. Зокрема, це стосується впровадження сучасних методів управління на вітчизняних готельних господарствах, розвитку теоретичних підходів щодо управління якості в індустрії гостинності з урахуванням сучасних умов економіки України. Таким чином дослідження системи управління якістю обслуговування і задоволеності клієнтів в індустрії гостинності шляхом визначення якості послуг як основи для вимірювання задоволеності гостей у готельній галузі для її вдосконалення є актуальним дослідженням.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22335
Розташовується у зібраннях:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom_ Kotova M_S.pdf
  Restricted Access
2.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
an_ Kotova.pdf
  Restricted Access
291.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.