Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21588
Назва: Трансформація маркетингових стратегій в умовах цифрової економіки
Інші назви: Transformation of marketing strategies in the conditions of the digital economy
Автори: Савицька, Наталія
Декадіна, Вікторія
Дата публікації: 2022
Видавництво: Publishing House ANS – WSZiA
Бібліографічний опис: Савицька Н., Декадіна В. Трансформація маркетингових стратегій в умовах цифрової економіки. Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. мonograph. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022. С. 234-245.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21588
Розташовується у зібраннях:Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savyts_ka_Dekadina_monoh_2022_Opole.pdf3.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.