Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21588
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Наталія-
dc.contributor.authorДекадіна, Вікторія-
dc.date.accessioned2023-02-01T21:27:00Z-
dc.date.available2023-02-01T21:27:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСавицька Н., Декадіна В. Трансформація маркетингових стратегій в умовах цифрової економіки. Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. мonograph. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022. С. 234-245.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21588-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherPublishing House ANS – WSZiAuk_UA
dc.titleТрансформація маркетингових стратегій в умовах цифрової економікиuk_UA
dc.title.alternativeTransformation of marketing strategies in the conditions of the digital economyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savyts_ka_Dekadina_monoh_2022_Opole.pdf3.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.