Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21588
Title: Трансформація маркетингових стратегій в умовах цифрової економіки
Other Titles: Transformation of marketing strategies in the conditions of the digital economy
Authors: Савицька, Наталія
Декадіна, Вікторія
Issue Date: 2022
Publisher: Publishing House ANS – WSZiA
Citation: Савицька Н., Декадіна В. Трансформація маркетингових стратегій в умовах цифрової економіки. Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. мonograph. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022. С. 234-245.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21588
Appears in Collections:Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savyts_ka_Dekadina_monoh_2022_Opole.pdf3.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.