Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20441
Назва: Оцінка вартості торговельних мереж: передумови та чинники
Автори: Зубков, С.О.
Зюбан, А.М.
Ключові слова: оцінка;вартість;торговельні мережі;rating;cost;trade networks;оценка;стоимость;торговые сети
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Зубков С. О., Зюбан А. М. Оцінка вартості торговельних мереж: передумови та чинники. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 268-274.
Короткий огляд (реферат): Систематизовано існуючі підходи до оцінки вартості торговельних мереж, виокремлено основні чинники впливу на вартість торговельної мережі та визначено кількісний вплив чинників на вартість торговельної мережі шляхом побудови економетричних моделей.
The existent approaches to the cost estimation of distribution networks are systematized, the basic factors of influence to the cost of distribution networks are distinguished and the quantitative influence of factors to the cost of distribution networks by the construction of econometric models are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20441
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_2_41.pdf181.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.