Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20441
Название: Оцінка вартості торговельних мереж: передумови та чинники
Авторы: Зубков, С.О.
Зюбан, А.М.
Ключевые слова: оцінка;вартість;торговельні мережі;rating;cost;trade networks;оценка;стоимость;торговые сети
Дата публикации: 2010
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Зубков С. О., Зюбан А. М. Оцінка вартості торговельних мереж: передумови та чинники. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 268-274.
Краткий осмотр (реферат): Систематизовано існуючі підходи до оцінки вартості торговельних мереж, виокремлено основні чинники впливу на вартість торговельної мережі та визначено кількісний вплив чинників на вартість торговельної мережі шляхом побудови економетричних моделей.
The existent approaches to the cost estimation of distribution networks are systematized, the basic factors of influence to the cost of distribution networks are distinguished and the quantitative influence of factors to the cost of distribution networks by the construction of econometric models are determined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20441
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (12)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2010_2_41.pdf181.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.