Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20441
Title: Оцінка вартості торговельних мереж: передумови та чинники
Authors: Зубков, С.О.
Зюбан, А.М.
Keywords: оцінка;вартість;торговельні мережі;rating;cost;trade networks;оценка;стоимость;торговые сети
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Зубков С. О., Зюбан А. М. Оцінка вартості торговельних мереж: передумови та чинники. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 268-274.
Abstract: Систематизовано існуючі підходи до оцінки вартості торговельних мереж, виокремлено основні чинники впливу на вартість торговельної мережі та визначено кількісний вплив чинників на вартість торговельної мережі шляхом побудови економетричних моделей.
The existent approaches to the cost estimation of distribution networks are systematized, the basic factors of influence to the cost of distribution networks are distinguished and the quantitative influence of factors to the cost of distribution networks by the construction of econometric models are determined.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20441
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_2_41.pdf181.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.