Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20441
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗубков, С.О.-
dc.contributor.authorЗюбан, А.М.-
dc.date.accessioned2023-01-19T11:55:42Z-
dc.date.available2023-01-19T11:55:42Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗубков С. О., Зюбан А. М. Оцінка вартості торговельних мереж: передумови та чинники. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 268-274.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20441-
dc.description.abstractСистематизовано існуючі підходи до оцінки вартості торговельних мереж, виокремлено основні чинники впливу на вартість торговельної мережі та визначено кількісний вплив чинників на вартість торговельної мережі шляхом побудови економетричних моделей.uk_UA
dc.description.abstractThe existent approaches to the cost estimation of distribution networks are systematized, the basic factors of influence to the cost of distribution networks are distinguished and the quantitative influence of factors to the cost of distribution networks by the construction of econometric models are determined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectвартістьuk_UA
dc.subjectторговельні мережіuk_UA
dc.subjectratinguk_UA
dc.subjectcostuk_UA
dc.subjecttrade networksuk_UA
dc.subjectоценкаuk_UA
dc.subjectстоимостьuk_UA
dc.subjectторговые сетиuk_UA
dc.titleОцінка вартості торговельних мереж: передумови та чинникиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_2_41.pdf181.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.