Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19824
Title: Особливості маркетингового ціноутворення в системі міжнародного маркетингу
Authors: Прядко, О.М.
Джуглей, К.В.
Keywords: ціноутворення;маркетингове ціноутворення;міжнародний маркетинг;pricing;marketing pricing;international marketing;ценообразование;маркетинговое ценообразование;международный маркетинг
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Прядко О. М., Джуглей К. В. Особливості маркетингового ціноутворення в системі міжнародного маркетингу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 559-566.
Abstract: Розглянуто питання аналізу сутності цінової політики фірми в системі міжнародного маркетингу, а саме – практичні аспекти застосування ціноутворення в міжнародному економічному просторі.
The problem of pricing in the system of international marketing is considered. Namely practicalities of price policy using in the international economical space.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19824
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_79.pdf210.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.