Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19824
Назва: Особливості маркетингового ціноутворення в системі міжнародного маркетингу
Автори: Прядко, О.М.
Джуглей, К.В.
Ключові слова: ціноутворення;маркетингове ціноутворення;міжнародний маркетинг;pricing;marketing pricing;international marketing;ценообразование;маркетинговое ценообразование;международный маркетинг
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Прядко О. М., Джуглей К. В. Особливості маркетингового ціноутворення в системі міжнародного маркетингу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 559-566.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання аналізу сутності цінової політики фірми в системі міжнародного маркетингу, а саме – практичні аспекти застосування ціноутворення в міжнародному економічному просторі.
The problem of pricing in the system of international marketing is considered. Namely practicalities of price policy using in the international economical space.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19824
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_2_79.pdf210.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.