Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/19824
Название: Особливості маркетингового ціноутворення в системі міжнародного маркетингу
Авторы: Прядко, О.М.
Джуглей, К.В.
Ключевые слова: ціноутворення;маркетингове ціноутворення;міжнародний маркетинг;pricing;marketing pricing;international marketing;ценообразование;маркетинговое ценообразование;международный маркетинг
Дата публикации: 2011
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Прядко О. М., Джуглей К. В. Особливості маркетингового ціноутворення в системі міжнародного маркетингу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 559-566.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання аналізу сутності цінової політики фірми в системі міжнародного маркетингу, а саме – практичні аспекти застосування ціноутворення в міжнародному економічному просторі.
The problem of pricing in the system of international marketing is considered. Namely practicalities of price policy using in the international economical space.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19824
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (14)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2011_2_79.pdf210.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.