Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19824
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрядко, О.М.-
dc.contributor.authorДжуглей, К.В.-
dc.date.accessioned2023-01-02T17:18:28Z-
dc.date.available2023-01-02T17:18:28Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПрядко О. М., Джуглей К. В. Особливості маркетингового ціноутворення в системі міжнародного маркетингу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 559-566.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19824-
dc.description.abstractРозглянуто питання аналізу сутності цінової політики фірми в системі міжнародного маркетингу, а саме – практичні аспекти застосування ціноутворення в міжнародному економічному просторі.uk_UA
dc.description.abstractThe problem of pricing in the system of international marketing is considered. Namely practicalities of price policy using in the international economical space.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectмаркетингове ціноутворенняuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectpricinguk_UA
dc.subjectmarketing pricinguk_UA
dc.subjectinternational marketinguk_UA
dc.subjectценообразованиеuk_UA
dc.subjectмаркетинговое ценообразованиеuk_UA
dc.subjectмеждународный маркетингuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингового ціноутворення в системі міжнародного маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_79.pdf210.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.