Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19821
Назва: Методи стратегічного аналізу діяльності підприємств
Автори: Черкашина, Л.В.
Мамаєва, Г.С.
Ключові слова: стратегічний аналіз;підприємства;strategic analysis;enterprises;стратегический анализ;предприятия
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Черкашина Л. В., Мамаєва Г. С. Методи стратегічного аналізу діяльності підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 535-543.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто методи стратегічного аналізу діяльності підприємств та проаналізовано науково-методичні підходи щодо стратегічного аналізу середовища підприємства.
The article deals with methods of strategic analysis of companies and analyzing the scientific and methodological approaches to strategic analysis of an enterprise environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19821
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_2_76.pdf256.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.