Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19821
Название: Методи стратегічного аналізу діяльності підприємств
Авторы: Черкашина, Л.В.
Мамаєва, Г.С.
Ключевые слова: стратегічний аналіз;підприємства;strategic analysis;enterprises;стратегический анализ;предприятия
Дата публикации: 2011
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Черкашина Л. В., Мамаєва Г. С. Методи стратегічного аналізу діяльності підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 535-543.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто методи стратегічного аналізу діяльності підприємств та проаналізовано науково-методичні підходи щодо стратегічного аналізу середовища підприємства.
The article deals with methods of strategic analysis of companies and analyzing the scientific and methodological approaches to strategic analysis of an enterprise environment.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19821
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (14)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2011_2_76.pdf256.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.