Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19821
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеркашина, Л.В.-
dc.contributor.authorМамаєва, Г.С.-
dc.date.accessioned2023-01-02T16:38:17Z-
dc.date.available2023-01-02T16:38:17Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЧеркашина Л. В., Мамаєва Г. С. Методи стратегічного аналізу діяльності підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 535-543.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19821-
dc.description.abstractРозглянуто методи стратегічного аналізу діяльності підприємств та проаналізовано науково-методичні підходи щодо стратегічного аналізу середовища підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with methods of strategic analysis of companies and analyzing the scientific and methodological approaches to strategic analysis of an enterprise environment.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectstrategic analysisuk_UA
dc.subjectenterprisesuk_UA
dc.subjectстратегический анализuk_UA
dc.subjectпредприятияuk_UA
dc.titleМетоди стратегічного аналізу діяльності підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_76.pdf256.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.