Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19814
Назва: Концепція маркетингових стратегій формування споживчої цінності на основі потенціалу ядра бізнесу
Автори: Шталь, Т.В.
Ключові слова: концепція;маркетингові стратегії;споживча цінність;потенціал;ядро;бізнес;concept;marketing strategies;consumer value;potential;core;business;концепция;маркетинговые стратегии;потребительская ценность;потенциал;ядро;бизнес
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Шталь Т. В. Концепція маркетингових стратегій формування споживчої цінності на основі потенціалу ядра бізнесу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 501-510.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему обґрунтування значущості споживчої цінності у формуванні конкурентних переваг підприємства ресторанного господарства (ПРГ). Запропоновано концепцію маркетингових стратегій формування споживчої цінності на основі потенціалу ядра бізнесу.
In article the problem of a substantiation of the importance of consumer value in formation of competitive advantages of the enterprise of a restaurant economy is considered. The concept of marketing strategy of formation of consumer value on the basis of potential of a kernel of business is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19814
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_2_72.pdf330.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.