Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19814
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШталь, Т.В.-
dc.date.accessioned2023-01-02T14:58:10Z-
dc.date.available2023-01-02T14:58:10Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationШталь Т. В. Концепція маркетингових стратегій формування споживчої цінності на основі потенціалу ядра бізнесу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 501-510.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19814-
dc.description.abstractРозглянуто проблему обґрунтування значущості споживчої цінності у формуванні конкурентних переваг підприємства ресторанного господарства (ПРГ). Запропоновано концепцію маркетингових стратегій формування споживчої цінності на основі потенціалу ядра бізнесу.uk_UA
dc.description.abstractIn article the problem of a substantiation of the importance of consumer value in formation of competitive advantages of the enterprise of a restaurant economy is considered. The concept of marketing strategy of formation of consumer value on the basis of potential of a kernel of business is offered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectспоживча цінністьuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectядроuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectconsumer valueuk_UA
dc.subjectpotentialuk_UA
dc.subjectcoreuk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.subjectконцепцияuk_UA
dc.subjectмаркетинговые стратегииuk_UA
dc.subjectпотребительская ценностьuk_UA
dc.subjectпотенциалuk_UA
dc.subjectядроuk_UA
dc.subjectбизнесuk_UA
dc.titleКонцепція маркетингових стратегій формування споживчої цінності на основі потенціалу ядра бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_72.pdf330.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.