Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19814
Title: Концепція маркетингових стратегій формування споживчої цінності на основі потенціалу ядра бізнесу
Authors: Шталь, Т.В.
Keywords: концепція;маркетингові стратегії;споживча цінність;потенціал;ядро;бізнес;concept;marketing strategies;consumer value;potential;core;business;концепция;маркетинговые стратегии;потребительская ценность;потенциал;ядро;бизнес
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Шталь Т. В. Концепція маркетингових стратегій формування споживчої цінності на основі потенціалу ядра бізнесу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 501-510.
Abstract: Розглянуто проблему обґрунтування значущості споживчої цінності у формуванні конкурентних переваг підприємства ресторанного господарства (ПРГ). Запропоновано концепцію маркетингових стратегій формування споживчої цінності на основі потенціалу ядра бізнесу.
In article the problem of a substantiation of the importance of consumer value in formation of competitive advantages of the enterprise of a restaurant economy is considered. The concept of marketing strategy of formation of consumer value on the basis of potential of a kernel of business is offered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19814
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_72.pdf330.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.