Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19037
Назва: Методологічні засади розвитку торговельних підприємств на внутрішньому ринку в сучасних умовах господарювання
Автори: Стефаненко, М.М.
Ключові слова: методологічні засади;розвиток;торговельні підприємства;внутрішній ринок;господарювання;methodological principles;development;trade enterprises;domestic market;management;методологические основы;развитие;торговые предприятия;внутренний рынок;хозяйствование
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Стефаненко М. М. Методологічні засади розвитку торговельних підприємств на внутрішньому ринку в сучасних умовах господарювання. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 348-355.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто методологічні засади розвитку стратегії торговельних систем внутрішньої торгівлі та спосіб їх вибору за допомогою наявності конкурентних переваг в сучасних умовах господарювання.
Methodological principles of development of strategy of the trade systems are examined in the article. domestic trade and method of their choice by means of presence of competitive edges in the modern terms of menage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19037
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_2_52.pdf168.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.