Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19037
Title: Методологічні засади розвитку торговельних підприємств на внутрішньому ринку в сучасних умовах господарювання
Authors: Стефаненко, М.М.
Keywords: методологічні засади;розвиток;торговельні підприємства;внутрішній ринок;господарювання;methodological principles;development;trade enterprises;domestic market;management;методологические основы;развитие;торговые предприятия;внутренний рынок;хозяйствование
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Стефаненко М. М. Методологічні засади розвитку торговельних підприємств на внутрішньому ринку в сучасних умовах господарювання. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 348-355.
Abstract: Розглянуто методологічні засади розвитку стратегії торговельних систем внутрішньої торгівлі та спосіб їх вибору за допомогою наявності конкурентних переваг в сучасних умовах господарювання.
Methodological principles of development of strategy of the trade systems are examined in the article. domestic trade and method of their choice by means of presence of competitive edges in the modern terms of menage.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19037
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_52.pdf168.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.