Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19037
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтефаненко, М.М.-
dc.date.accessioned2022-12-21T19:57:07Z-
dc.date.available2022-12-21T19:57:07Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСтефаненко М. М. Методологічні засади розвитку торговельних підприємств на внутрішньому ринку в сучасних умовах господарювання. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 348-355.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19037-
dc.description.abstractРозглянуто методологічні засади розвитку стратегії торговельних систем внутрішньої торгівлі та спосіб їх вибору за допомогою наявності конкурентних переваг в сучасних умовах господарювання.uk_UA
dc.description.abstractMethodological principles of development of strategy of the trade systems are examined in the article. domestic trade and method of their choice by means of presence of competitive edges in the modern terms of menage.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectметодологічні засадиuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectторговельні підприємстваuk_UA
dc.subjectвнутрішній ринокuk_UA
dc.subjectгосподарюванняuk_UA
dc.subjectmethodological principlesuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjecttrade enterprisesuk_UA
dc.subjectdomestic marketuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectметодологические основыuk_UA
dc.subjectразвитиеuk_UA
dc.subjectторговые предприятияuk_UA
dc.subjectвнутренний рынокuk_UA
dc.subjectхозяйствованиеuk_UA
dc.titleМетодологічні засади розвитку торговельних підприємств на внутрішньому ринку в сучасних умовах господарюванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_52.pdf168.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.