Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19020
Назва: Держава як зовнішній чинник ціноутворення на підприємствах роздрібної торгівлі продовольчими товарами
Автори: Жарко, І.В.
Мазепа, Т.С.
Ключові слова: держава;зовнішній чинник;ціноутворення;підприємства роздрібної торгівлі;продовольчі товари;state;an external factor;pricing;retail trade enterprises;groceries;государство;внешний фактор;ценообразование;предприятия розничной торговли;продовольственные товары
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Жарко І. В., Мазепа Т. С. Держава як зовнішній чинник ціноутворення на підприємствах роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 278-286.
Короткий огляд (реферат): Визначено роль держави як одного з основних зовнішніх чинників, що впливають на ціноутворення на підприємствах роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Досліджено вплив держави на величину торговельної надбавки підприємств роздрібної продовольчої торгівлі.
The role of the state as one of the main external factors that affect pricing in the retail industry in food products. The influence of the state on the value of trade allowances retail food trade.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19020
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_2_43.pdf190.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.