Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19020
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖарко, І.В.-
dc.contributor.authorМазепа, Т.С.-
dc.date.accessioned2022-12-21T17:32:32Z-
dc.date.available2022-12-21T17:32:32Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЖарко І. В., Мазепа Т. С. Держава як зовнішній чинник ціноутворення на підприємствах роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 278-286.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19020-
dc.description.abstractВизначено роль держави як одного з основних зовнішніх чинників, що впливають на ціноутворення на підприємствах роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Досліджено вплив держави на величину торговельної надбавки підприємств роздрібної продовольчої торгівлі.uk_UA
dc.description.abstractThe role of the state as one of the main external factors that affect pricing in the retail industry in food products. The influence of the state on the value of trade allowances retail food trade.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectдержаваuk_UA
dc.subjectзовнішній чинникuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectпідприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.subjectпродовольчі товариuk_UA
dc.subjectstateuk_UA
dc.subjectan external factoruk_UA
dc.subjectpricinguk_UA
dc.subjectretail trade enterprisesuk_UA
dc.subjectgroceriesuk_UA
dc.subjectгосударствоuk_UA
dc.subjectвнешний факторuk_UA
dc.subjectценообразованиеuk_UA
dc.subjectпредприятия розничной торговлиuk_UA
dc.subjectпродовольственные товарыuk_UA
dc.titleДержава як зовнішній чинник ціноутворення на підприємствах роздрібної торгівлі продовольчими товарамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_43.pdf190.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.