Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19020
Название: Держава як зовнішній чинник ціноутворення на підприємствах роздрібної торгівлі продовольчими товарами
Авторы: Жарко, І.В.
Мазепа, Т.С.
Ключевые слова: держава;зовнішній чинник;ціноутворення;підприємства роздрібної торгівлі;продовольчі товари;state;an external factor;pricing;retail trade enterprises;groceries;государство;внешний фактор;ценообразование;предприятия розничной торговли;продовольственные товары
Дата публикации: 2011
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Жарко І. В., Мазепа Т. С. Держава як зовнішній чинник ціноутворення на підприємствах роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 278-286.
Краткий осмотр (реферат): Визначено роль держави як одного з основних зовнішніх чинників, що впливають на ціноутворення на підприємствах роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Досліджено вплив держави на величину торговельної надбавки підприємств роздрібної продовольчої торгівлі.
The role of the state as one of the main external factors that affect pricing in the retail industry in food products. The influence of the state on the value of trade allowances retail food trade.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19020
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (14)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2011_2_43.pdf190.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.