Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19020
Title: Держава як зовнішній чинник ціноутворення на підприємствах роздрібної торгівлі продовольчими товарами
Authors: Жарко, І.В.
Мазепа, Т.С.
Keywords: держава;зовнішній чинник;ціноутворення;підприємства роздрібної торгівлі;продовольчі товари;state;an external factor;pricing;retail trade enterprises;groceries;государство;внешний фактор;ценообразование;предприятия розничной торговли;продовольственные товары
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Жарко І. В., Мазепа Т. С. Держава як зовнішній чинник ціноутворення на підприємствах роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 278-286.
Abstract: Визначено роль держави як одного з основних зовнішніх чинників, що впливають на ціноутворення на підприємствах роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Досліджено вплив держави на величину торговельної надбавки підприємств роздрібної продовольчої торгівлі.
The role of the state as one of the main external factors that affect pricing in the retail industry in food products. The influence of the state on the value of trade allowances retail food trade.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19020
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_43.pdf190.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.