Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18949
Назва: Digital marketing and future of business (Цифровий маркетинг та майбутнє бізнесу)
Автори: Ляхоцька, Олександра Костянтинівна
Науковий керівник : Муравйова, О. М.
Крупей, М. І.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Ляхоцька О. К. Digital marketing and future of business (Цифровий маркетинг та майбутнє бізнесу). Матеріали VIII Міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Актуальні питання сучасного соціогуманітарного знання" 30 листопада 2022 р.; наук. кер. Муравйова О. М., Крупей М. І. Харків: ДБТУ, 2022. С. 105-106.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18949
Розташовується у зібраннях:Матеріали VIII Міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Актуальні питання сучасного соціогуманітарного знання"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirka_Aktualni pytannia suchasnoho sotsiohumanitarnoho znannia 2022-105-106.pdf504.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.